شهر ادب

سپاس و ستایش خداوندی را سزاست که حافظ تمام دیوان هاست

شهر ادب

سپاس و ستایش خداوندی را سزاست که حافظ تمام دیوان هاست

در این وبلاگ متون ادبی ، آثار ، گاه نامه و ... دانش آموزان پایه هشتم مدرسه ی فرزانگان ناحیه یک بندرعباس قرار داده خواهد شد. امیدواریم حداکثر بهره را ببرید.
دبیر ادبیات : سرکار خانم شعبانی
مدیر وب : مهلا شریفی

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

محبوب ترین مطالب

پیوندهای روزانه

داستان دزد با وجدان

يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۰۰ ب.ظ
گویند روزی دزدی در راهی، بسته ای یافت که در آن چیز گرانبهایی بود و دعایی نیز پیوست آن بود. آن شخص بسته را به صاحبش برگرداند. او را گفتند: چرا این همه مال را از دست دادی؟
گفت: صاحب مال عقیده داشت که این دعا،مال او را حفظ می کند و من دزد مال او هستم، نه دزد دین. اگر آن را پس نمی دادم و عقیده صاحب آن مال، خللی می یافت، آن وقت من، دزد باورهای او نیز بودم و این کار دور از انصاف است.
۹۳/۱۱/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
mahla sharifi

نظرات  (۳)

سلامی دوباره خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم
یه لطفی می کنین سری هم به سایت من بزنید
۱۷ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۳۶ kelash bazzzzzzzzzzzzzz
سلام آفرین داستان  خوبی بود یه ذره وب تو آپ کن

از طورف کلش بازززززززززززززززززززززززززززززززز

۰۶ خرداد ۹۴ ، ۰۲:۱۱ محمد رضا تولایی
با سلام و خسته نباشید خدمت نویسنده ی وبلاگ، خانم مهلا شریفی و تمام دانش آموزان خوب دبیرستان فرزانگان
به سفارش دبیر خوبتون، خانم شعبانی، به اینجا اومدم.
وبلاگ خوبی دارید، مطالبش خیلی مفید و کاربردیه. اما می تونه خیلی بهتر از این هم باشه.
برای بهتر شدن، به موارد زیر توجه داشته باشید.
1- متن معرفی وبلاگ، نیاز به ویرایش داره، فعل جمله صحیح نیست.
2- قالب وبلاگ خیلی زیبا نیست. می تونید با انتخاب یه قالب جذاب تر، مخاطب رو بیشتر پای وبلاگتون نگهدارید.
3- فونتی که برای نوشتن مطالب استفاده کردید، بسیار ریز هست و خواننده رو خسته می کنه. پس از فونت های بزرگتر استفاده کنید.
4- امکانات دیگه، مثل فال حافظ ، اوقات شرعی ، جملات تصادفی و ... ررو به وبلاگتون اضافه کنید.

ببخشید که زیاد انتقاد کردم.
برای شما و دبیر خوبتون، آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.
با سپاس
محمد رضا تولایی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی